wtorek, 19 marca 2013

20 marzec



Hm piszę dopiero teraz bo po szkole poszłam spać i wstałam jakoś o 20:00 masakra no a później trzeba było pomóc mamie itp więc nie było czasu. No ale teraz znalazłam trochę czasu...No więc wczorajszej nocy spałyśmy z Klaudyną tylko 1,5 godz . w szkole wyglądałyśmy jak trupy ale to się wgl wytnie.Na polskim muliłyśmy z Alą zresztą jak zawsze.Z wf-u dostałam 4 no też spoko.Później geografiia brr nie nawidzę tej lekcji z tą przyjebaną nauczycielką.Next matma zamuła i znów powtarzaliśmy jakieś nudy do matury.Później sztuka i co ? Mieliśmy rysować anorektyczki nie no całkiem luz.a na koniec dnia cudny angielski który był na kompach.Powrót autobusem i wściekła Vivien to jeszcze nic z porównaniem tego co powiedziała mi mama jak weszłam w drzwi tylko czułam że coś się stało .Boże dziadku nie odchodź jeszcze ... Kocham Cię .No to na tyle ide spać .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz