niedziela, 17 marca 2013

17 marzec




Oj dawno nie pisałam ale postanowiłam że znów zacznę tutaj pisać.Dużo się pozmieniało przez ten czas. Próbuję sobie jakoś od nowa życie układać ale jak na razie mi to nie wychodzi. Bardzo bym chciała na nowo być szczęśliwa cholernie szczęśliwa.A jak na razie to co weekend tonę w alkoholu . Mam w sumie powoli wszystkiego dość . Nic nie jest tak jak dawniej wszystko się zmieniło. No matury próbne napisane ale nie spodziewam się jakiś dobrych ocen czy tam punktów z tego . Nie długo święta a po świętach mama znów wyjeżdża nie wiem jak my sobie poradzimy do czerwca bez niej nawet nie chcę o tym myśleć bo już mam szklanki w oczach. Nie wiem kto mnie będzie wspierał tak jak ona zawsze to robi po prostu  nic nie wiem . Dobra na dziś już kończę cześć.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz