niedziela, 7 kwietnia 2013

7 kwiecień



 Ferie się kończą właśnie mijają ostatnie ich godziny.Trzeba będzie się od jutra za naukę do matur bardziej zabrać.Tym czasem dużo się wydarzyło w te ferie .We wtorek byłam z Emmą i Michałkiem na szalonych zakupach w kaskadzie.Później wieczorem z ekipą w kinie na Egzorcyzmach.Tej nocy pisałam z nim.I bez kitu od świąt od spojrzenia w oczy wszystko wróciło.W środę jakieś zamulanie w Szczecinie . A w czwartek byłam w zst odwiedzić chorego dziadka..Noi przy okazji chrześniaka.W piąteczek 18 stka Natki i dużo nowych osób się poznało.A wczoraj byłam na cmentarzu u dziadka noi właśnie uświadomiłam sobie że w czerwcu miną już 2 lata .Później trochę z ziomeczkami..A wieczór spędziłam z drinkiem..No a dziś narazie zamulam i pewnie do wieczora będę zamulać..Czeeść







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz